Pabokrakau.reismee.nl

Dag 5, de terugweg.

Na een nachtje stappen die eindigde in een hele chagrijnige Daphne omdat ik te weinig slaap heb gehad, werden we vanochtend gewoon weer om half 6 gewekt door een aantal zatte kerels die in de kamer naast ons zaten. Het meest fijne was dat ik daarna ook niet echt meer in slaap kwam, waardoor ik maar 2 uur nachtrust heb gehad en ik de komende 2 dagen alleen maar in bed zal liggen om de slaap in te halen.
Goed, om half 9 toch maar opgestaan en me aangekleed om een ontbijtje te halen met m'n laatste Zloty's. Daarna met zijn allen de bus in en alweer een korte opdracht (bedankt Maril, deze was niet zo'n ramp). Al snel waren we op het vliegveld en koos iedereen zijn eigen plek om brak voor zich uit te kijken en een beetje te kletsen tot we het vliegtuig in konden. In het vliegtuig had ook iedereen zijn eigen plekje en hebben sommigen bijgeslapen en anderen bijgekletst.

Na een korte vlucht van bijna 3 uur zijn we allemaal weer veilig geland op Nederlandse bodem en na het oppikken van de koffers heeft iedereen zijn eigen weg naar huis gevolgd.

Donderdag de 28e zullen we met zijn allen weer samen komen om te bespreken wat we over hebben gehouden aan deze reis, ook zullen we de films van een aantal reisgenoten bekijken en als afsluiting gaan we met zijn allen een hapje eten bij de Bengel.

Voor degene die het wil is er natuurlijk ook nog Stratums Eind wat tot in de vroege uurtjes geopend is Hebben wij even geluk dat we vrijdag vrij hebben!

Al met al was het een fantastische, drukke, interessante, heftige en indrukwekkende week waar iedereen veel van geleerd heeft. Als het aan mij ligt ga ik nog eens terug om het weer op een andere manier te beleven.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!